JKP Toplana

JKP Toplana Leskovac

Ocenite usluge  preduzeća JKP „Toplana“ Leskovac zvezdicama

NedovoljnoDovoljnoDobroVrlodobroOdlično (164 ocenjeno, prosečna ocena: 3,80 od 5)
Loading...

Osnovna delatnost

  • Proizvodnja, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom

ADRESA:  Leskovac, 11. oktobar  broj. 25

TELEFONI:
Reklamacije
016/246-401
016/246-410

Call centar:
0800/110-001

EMAIL:
reklamacije@toplanaleskovac.rs
office@toplanaleskovac.rs  

INTERNET STRANICA: http://toplanaleskovac.rs

Detaljniji opis usluga koje preduzeće pruža:  

Priključenje na toplovodnu mrežu; Saglasnost na lokaciju, urbanističke uslove i druge glavne projekte; Saglasnost na glavni mašinski projekat objekta; Individualno isključenje korisnika; Individualno isključenje korisnika sa ugradnjom blokatora; Individualno isključenje korisnika sa ugradnjom mufova i blindi; Pražnjenje grejne instalacije;

30 thoughts on “JKP Toplana

  1. Ne radi se dovoljno na smanjenju nivoa aerozagađenja. Ceo grad je zimi prekriven dimom, verovatno iz toplane koja ubacuje ugalj, a filtere ne ugrađuje.

    1. Prvo to su nagadjanja da je toplana najveci zagadjivac. Treba se uraditi jedna analiza koliko individualnih zagadjivaca(stambenih objekata ima), koliko automobila, itd. i onda ce se tacno znati ko je najveci zagadjivac. Licno smatram da bi svi trebalo da se prikljuce na toplanu i onda bi videli da bi nivo zagadjenja bio znatno manji, centar grada nema centralno grejanje, sto je apsurd.

      1. Главне изворе загађивања ваздуха чине: термоенергетски објекти (термоелектране, топлане)… Ovo je rečenica iz Nacionalnog programa zaštite životne sredine, tako da ako država nagađa kad pravi ove dokumente onda nagađam i ja.

    1. Da, treba se radite na tome da se postave kalorimetri. Ali samo da ja vama postavim pitanje. Sta cemo da radimo sa objektima koji su izgradjeni ’70 godina gde nije vodjeno racuna o energetskoj efikasnosti? Konkretno mislim na naselje Dubocica jer ce tu racuni biti 4-5puta veci nego sada jer su zgrade betonske. Mora neko da misli na srednji stalez i na siromasnije gradjane, a ne samo na bogate

      1. Ako vam je bolje da vam drugi određuje cenu grejanja, a da ne plaćate ono što potrošite onda može i tako. Samo cena neće uvek biti mala. Kad zafale pare u budžet grada ili preduzeće padne u dugovi… eto povećanja.

        Ili da ugradite izloaciju u stanu. Stiropor ima na svako stovarište.

        I da plaćate po potrošnji. Jer je ipak 21. vek.

  2. Kad te ne greju 15 dana nalože narednih 15 nalože duplo više da bi isporučili istu količine energije na kalorimetar I naplatili istu cenu za taj mesec. Što si se 15-20 dana pokrivao s ćebe, nikom ništa.

    1. Ovo je najveca budalastina koja se mogla procitati. Prvo sve podstanice gde su instalirani kalorimetri su automatske i podesene na tom automatskom modu, sto dalje znaci da cim postignu zadatu temperaturu automatski zatvaraju i kalorimetri ne mogu da vrte. Drugo, postoji mogucnost zatvaranja ventila i regulisanja grejanja, sto dalje znaci da korisnik sam odredjuje kako i koliko ce se grejati

      1. Zašto se onda ne naplaćuje po kalorimetru nego cena ista i zimi i leti? Jel to kalorimetar meri isto i leti?

  3. Mogu samo da kazem da sam prezadovoljan uslugom koju nam pruza toplana. Samo reci hvale imam za njih, od menadzmenta pa do servisera, svi su krajnje korektni.

  4. Sve pohvale za preduzece i direktora. Problemi se resavaju brzo i efikasno. Grejanje je odlicno a cena je mnogo niza od cena grejanja na nivou drzave.

  5. Njihova delatnost je takva da ne mogu da zabusavaju jer se odmah oseti i korisnici negoduju. Oni nisu komunalac pa ako danas ne urade za nedelju dana ce to odraditi, nisu ni direkcija koja moze da prolongira ono sto im je obaveza ili pijaca koja ne pruza nikakvu uslugu a uzima pare. Greju nas najkvalitetnije i najpristupacniji su gradjanima

  6. Da greju, greju ko ludi, svaka im cast. Greota za toplanu da im serviseri idu sa onim krsevima od automobila na terenu, najbolje preduzece, najbogatije a najskromnije, imaju bre najgori vozni park. Sramota za grad

    1. Podrzavam da se komunalnim preduzecima obezbede bolji uslovi za rad. Pitanje je zasto godisnji dobitak vracaju gradu kao osnivacu a ne ulazu u svoje kapacitete

  7. Veoma sam zadovoljna uslugama koje pruža JKP „Toplana“ Leskovac. Grejanje je odlično, kad je hladnije greju više, a uvek kad je doček Nove godine greju cele noći. Preduzeće greje i pre počekta grejne sezone i nakon završetka ako je potrebno. Sve pohvale.

    1. Greju pre pocetka sezone kad ih namolis…pre par godine smo se zaledili u stanu nisu hteli da puste grejanje jer je temperatura danju bila 12C…nema veze sto je preko noci minus 5

      1. Svaka čast svima koji su doprineli da Toplana Leskovac bude to što je danas.Želim Vam još puno godina uspešnog rada.

  8. imam stan u nisu a deca iznajmljen stan u beogradu i mogu da kazem da leskovacka toplana 10x bolje greje u odnosu na ove toplane. Sto se tice cene grejanja moj racun u leskovcu je duplo manji nego u nisu a u odnosu na beograd 3x.

  9. Cele zime sam imao loše grejanje. Kad sam im se obratio ništa nisu uradili. Ponovio sam reklamaciju I rekli su mi da imam „propisanu temperaturu“.

    Kadija te tuži, kadija ti sudi.

    1. Sve pohvale za ovo preduzece, prezadovoljan sam grejanjem, njihovim radom i razumevanjem kad imam neki problem. Direktor uvek spreman da se ukljuci i u najmanji problem i s kim uvek mozete da resite sve probleme jer je dostupan svima i zeli svakom da pomogne.

      1. Direktoru svaka čast ali on ne treba da rešava najmanje probleme, već da rukovodi preduzećem. Zna se sa korisnicima ko radi – služba za korisnike.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *